پرسش های متداول

کاربرد اصلی سقف کاذب پوشش سقف اصلی سازه با توجه به مشخصات فنی مورد نظر طراح می باشد. از طرفی با توجه به صنعتی بودن تولید سقف های کاذب کی پلاس، سقف های مذکور دارای مشخصات و اسناد فنی استانداردی می باشندکه می توان از این ساختار ها در محاسبات طراحی و اجرا بهره برد. راحتی در نصب و اجرا، امکان آکوستیک ، ایمنی در زلزله ، هزینه مناسب و تنوع در انتخاب ، سقف کاذب کی پلاس آن را یه یکی از پرطرفدارترین ها در صنعت ساختمان در مقایسه با سقف گچ و رابیتس تبدیل کرده است.
خیر، در زمان اجرای ماستیک به منظور از بین بردن اعوجاجات و آماده سازی و تسطیح سطح، می بایست یک یا دولایه ماستیک ( هر مرحله به ضخامت ۱ میلیمتر) بر روی سطح اجرا نمود و اجرای پوست پیازی آن مورد تایید این شرکت نمی‌باشد.
بله،  بر اساس استانداردهای بین المللی اجرای بند (درز) بین کاشی‌ها ضروری بوده تا اختلاف بین اندازه کاشی‌ها و جابجایی ها تا حد امکان متعادل شود. در استانداردهای بین المللی اجرای بند کاشی به مقدار ۳ برابر مقدار تغییر ابعاد اسمی کاشی توصیه شده است. به عنوان مثال درصورتیکه از کاشی استفاده مینمایید که تغییر ابعاد آن برابر ۱ میلیمتر باشد، بایستی در زمان کاشی‌کاری ۳ میلیمتر برای این نوع کاشی بند در نظر گرفت.
خیر، عملیات کاشی‌کاری بر روی ساختارهای خشک، حتما بایستی  بصورت دندانه دار اجرا شود ودر این راستا باید  از ماله شانه ای استفاده کرد در زمان اجرا بایستی اندازه دندانه ماله متناسب با ابعاد و نوع کاشی انتخاب شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به “دستورالعمل کاشی‌کاری کی‌پلاس” رجوع نمایید.

کاتالوگ کی پلاس برای ساختار ها و محصولات

مشخصات فنی TDS

لیست قیمت

آنالیز قیمت سقف و دیوار کی پلاس

اطلاعات ایمنی محصولات

مشاوره در انتخاب ساختار